caddying متولدین عادات بد متولدین آذر متولدین مهر

caddying: متولدین عادات بد متولدین آذر متولدین مهر متولدین بهمن متولدین شهریور متولدین فروردین متولدین اردیبهشت

گت بلاگز اخبار اجتماعی با كارت هاي ۵ميليوني خيانت كردند

تخریب ها را نهایی نیست. تفاوتی نمی کند دولت باشد، شورای شهر یا شهرداری، دلواپسان هر کجا که بخواهند به تخریب رو می آورند. فاز جدیدی در تخریب شورای شهر و شهردار

با كارت هاي ۵ميليوني خيانت كردند

با كارت هاي ۵ميليوني خيانت كردند

عبارات مهم : ایران

معاون نجفي در پاسخ به چمران راجع به طرح ترافيك:

با كارت هاي ۵ميليوني خيانت كردند

با كارت هاي ۵ميليوني خيانت كردند

تخریب ها را نهایی نیست. تفاوتی نمی کند دولت باشد، شورای شهر یا شهرداری، دلواپسان هر کجا که بخواهند به تخریب رو می آورند. فاز جدیدی در تخریب شورای شهر و شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران شروع شده است است.

با تصویب طرح تازه ترافیک، دلواپسان به صحنه آمده و با لیدری مهدی چمران مدیر سابق شورای شهر، انتقادات تندی علیه شهرداری و شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران مطرح کرده اند. چمران این طرح را اجحاف و خیانت در حق شهروندان تهرانی و محلی جهت کسب درآمد دولت دانسته و محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل شهردار در پاسخ او را به تقوای زیاد و عدم حاشیه سازی دعوت کرده هست. باید دید دلواپسان چه زمانی به درک دقیق و روشنی از مفهوم مهمی به نام مصالح عمومی خواهند رسید.

تخریب ها را نهایی نیست. تفاوتی نمی کند دولت باشد، شورای شهر یا شهرداری، دلواپسان هر کجا که بخواهند به تخریب رو می آورند. فاز جدیدی در تخریب شورای شهر و شهردار

طرح تازه ترافیک

با وجود بدهی های سنگین و خزانه تحت فشار قرار گرفته به خاطر نوع مدیریت اصولگرایانه بر پایتخت کشور عزیزمان ایران در سال های قبل، اگر شهرداری تازه طرحی جهت اداره بهتر وکم هزینه تر شهر از قبیل ترافیک، آلودگی هوا و… ارائه کند، نه تنها مورد تشویق قرار نمی گیرد، بلکه از جانب مخالفان و منتقدان مورد هجمه هم قرار می گیرد که شهرداری در صدد زیاد کردن درآمد خود هست؛ موضوعی که بسیار محل تامل است.

سه شنبه گذشته لایحه «تعیین قیمت عوارض تردد وسایل نقلیه در محدوده های مرکزی شهر تهران» مطرح شد. این طرح که یکی از حاشیه دارترین لوایح مورد بررسی شورای شهر بود، بعد از بحث و بررسی های بسیار و تصویب یک فوریت آن در سی و هفتمین جلسه شورای شهر، آخر در چهل ودومین جلسه به تصویب نهایی رسید. این طرح موافقان و مخالفان بسیاری جهت خود آفرید که شاید مشهور ترین مخالف آن مهدی چمران مدیر شورای شهر چهارم باشد.

با كارت هاي ۵ميليوني خيانت كردند

اجحاف در حقوق شهروندان

رئیس سابق شورای شهر با اشاره به اجرای طرح ترافیک تازه از شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهارکرد: این طرح ناپخته بوده و نمی تواند اهدافی را که مدنظر است جلب کند. مهدی چمران به تسنیم گفت: این گونه طرح ها تنها در جهت زیاد کردن درآمد شهرداری است و این درحالی است که شورای چهارم هیچ گاه به دنبال تصویب این گونه طرح ها نبوده است.

وی با اشاره به اینکه طرح ترافیک تازه باعث آلودگی هوا و ترافیک در سطح شهر خواهد شد، افزود: متأسفانه این طرح در حالی به تصویب رسیده است که مسئولان شهری عنوان کرده اند که مطالعات مورد نیاز را انجام داده اند! مدیر شورای شهر چهارم تاکید کرد: زیاد کردن درآمد شهرداری از طریق طرح ترافیک اجحاف به شهروندان و خیانت به شهروندان تهرانی است و ظاهرا در این طرح شهرداری چشم های خود را بر شهروندان بسته است و فقط به دنبال کسب درآمد هست. چمران خاطر نشان کرد: طرح ترافیکی که در سال های گذشته انجام می شد اگر دارای نواقصی هم بوده، رضایت شهروندان را در پی داشته است ولی این طرح قطعا ناراضایتی شهروندان را درپی خواهد داشت.

تخریب ها را نهایی نیست. تفاوتی نمی کند دولت باشد، شورای شهر یا شهرداری، دلواپسان هر کجا که بخواهند به تخریب رو می آورند. فاز جدیدی در تخریب شورای شهر و شهردار

حاشیه سازی نکنید

پس از بیانات مهدی چمران مدیر سابق شورای شهر، معاون حمل و نقل شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در پاسخ به بیانات وی در خصوص طرح ترافیک اظهار داشت: از ایشان به عنوان فردی متدین انتظار می رفت پرهیزگاری به خرج دهند و لااقل بعد از سال ها جوروجفا در حق شهروندان تهران، طلبکار نباشند. محسن پورسیدآقایی اظهار کرد: اگر ایشان واقعا معتقدند طرح ترافیک قبلی خوب بوده و طرح ترافیک تازه خیانت هست، به میل خود از ما بخواهند که اعلام کنیم در دوره پیشین چند کارت شناور ۵ میلیون تومانی را به رایگان بین این و آن پخش کرده اند.

با كارت هاي ۵ميليوني خيانت كردند

وی در گفت وگو با تسنیم تاکید کرد: خیانت را کسانی کردند که سال ها رانت دادند و از جیب مردم جهت خود یارگیری کردند. ایشان ادعا کرده که مردم از طرح قبلی راضی بوده اند. البته آنها که طرح ترافیک هدیه می گرفتند، باید هم راضی باشند، ولی مردمی که جهت ورود به محدوده باید روزانه ۴۰ هزار تومان می دادند، چطور؟ آنها مردم نبودند؟ شما که از جیب شهرداری به هزاران نفر طرح ترافیک رایگان می دادید و سهمیه ها را ۴٢ درصد زیاد کردن دادید و هزینه آن را از مردمی که طرح روزانه می خریدند، می گرفتید دنبال کسب درآمد به هر قیمت بودید یا ما که این رقم را جهت عموم مردم تا حدود نصف کم کردن دادیم و در عوض محکم ایستادیم تا سهمیه داران سابق، بهای آسایش خود را از جیب سایر شهروندان نپردازند؟ معاون حمل و نقل شهردارتهران تصریح کرد: شما که جهت کسب درآمد زیاد به شیشه اتوبوس ها هم رحم نکردید و همه جا را تبلیغات چسباندید به فکر درآمد زیاد به هر قیمت بودید یا ما که با وجود ویرانه مالی به جا مانده از دوره جناب عالی به خاطر احترام به نظر اکثریت مردم تصمیم گرفتیم که این تبلیغات را از بین بردن کنیم؟ پور سیدآقایی خطاب به چمران گفت: جناب آقای چمران، شهر ما آنقدر مساله دارد که اگر شبانه روز هم جهت حل پرسشها مردم تلاش کنیم، باز کافی نیست. اگر کمک نمی کنید، لااقل جهت این مردم و نمایندگانشان در مدیریت شهر حاشیه سازی نکنید.

در نهایت

گرچه عملکرد شهرداری فعلی بری از اشتباه و اشتباه نیست و شاید بعضا خطایی نیز وجود داشته باشد، ولی جریان مخالف اصلاح طلبان نیز که بیش از 12 سال قدرت مطلق را در شهرداری و شورا در اختیار داشته، عملکرد روشنی دارد که قابل مشاهده هست. بعد رواست که به جای اخلال و انتقادات نا بجا از عملکرد شورا و شهرداری به کناری نشسته و اجازه دهند مسئولان شورا و شهرداری به کارخود بپردازند تا شاید بتوانند بخشی از پرسشها کلان شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران را حل و فصل کنند.

آرمان

واژه های کلیدی: ایران | ترافیک | ترافیک | شهرداری | شورای شهر | کسب درآمد | طرح ترافیک | اخبار اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : blogzz